کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بحث کوالکام و مدیاتک بر سر پردازنده‌های هشت هسته‌ای موبایل!

کوالکام-مدیا تک

آناند چاندراشخر، نائب رئیس ارشد شرکت کوالکام ضمن گفت‌وگو با رسانه‌های تایوانی درباره پردازنده‌های موبایل، استفاده از پردازنده‌های هشت هسته‌ای در دستگاه‌های همراه را غیرمنطقی دانست و گفت، آنچه که مردم می‌خواهند چیزهایی فراتر از تعدد صرف هسته‌های پردازنده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، او در توضیح این گفته خود با ذکر مثالی افزود،شما نمی‌توانید هشت دستگاه ماشین چمن‌ زنی را کنار هم ببندید و ادعا کنید یک فراری هشت سیلندر دارید. این بی‌معنی است. به گفته او، آنچه که کوالکام در طراحی تراشه‌های موبایل خود به آن‌ها اهمیت بیشتری می‌دهد به ترتیب عبارتند از برخورداری‌شان از مودم‌های (یکپارچه) خوب، دوام بیشتری باتری، و سپس قسمت مناسب.

چاندراشخر این مطالب را پس از آنی عنوان کرد که مدیاتک، شرکت تراشه‌ساز رقیب، به‌تازگی یک پردازنده هشت هسته‌ای را رونمایی کرد. به‌نظر می‌رسد چاندراشخر با بیان نظر فوق می‌خواهد به این موضوع اشاره‌کند که ویژگی‌ها و حد و اندازه دستگاه‌های موبایل فعلی به‌گونه‌ای است که مجهز کردن آن‌ها به هسته‌های متعدد تأثیر خاصی بر کارایی‌شان نخواهد داشت و این دستگا‌ها فعلاً نمی‌توانند آنگونه که باید از چنین ظرفیت بالایی بهره ببرند.

مدیاتک در پاسخ به این اظهارات چاندراشخر و در دفاع از تراشه هشت هسته‌ای خود آن‌را یکی از تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود برشمرد و افزود، باتوجه به اینکه ارتباط نزدیک‌ تری با بازار دارد محصولاتی تولیدی‌اش منطبق با نیازهای کاربران خواهدبود.

طبق گفته مدیاتک، قابلیت‌ محاسبات چندرشته‌ای در این پردازنده جدید ارتقا یافته‌است و اجرای برنامه‌های کاربردی را بسیار بهبود می‌دهد. پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی وارد بازار خواهدشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16115 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/05/13 تعداد مشاهده: 2085
سافت گذر